باتری به باتری سیار

یکی از خدماتی که به تازگی از تقاضا‌های بسیاری برخوردار بوده ، باتری به باتری سیار می باشد. اگر ماشین را به مانند بدن انسان در نظر بگیریم ، باتری ماشین نقش قلب آن را دارد. اگر این عضو دچار مشکل شود ، خودرو با ایراداتی مانند نوسانات برق رو به رو می‌شود.

هدف تیم تعویض و تعمیر باطری امداد ماشین ارائه بهترین نوع باتری را برای راه اندازی خودرو و همچنین توانایی ارائه خدمات در سریعترین زمان ممکن است.

آیا مشکل از باتری است؟

یکی از نشانه های خالی شدن باتری ، کم و زیاد شدن نور آن به هنگام به هنگام روشن کردن اتومبیل می باشد. اگر اتومبیل را روشن کرده و تغییری در میزان شدت نور آن اتفاق نیفتاد ممکن است که مشکل به باتری ربطی نداشته باشد.

علت خاموشی خودرو

در اینجا به صورت ساده و کلی به شما توضیح می دهیم که چه ارتباطی بین استارت نخوردن خودرو و باتری آن وجود دارد.

هنگامی که خودرو شما استارت نمی خورد و تمامی قطعات برقی خودرو از کارافتاده اند, ارتباطی با باتری درون خودرو شما دارد که باتری به باتری یکی از شیوه هایی برای راه اندازی آن می باشد. هم اکنون به شیوه انجام اینکار توسط تیم متخصص امداد ماشین ، می پردازیم:

1- در ابتدا ، خودروی امداد رسان در فاصله ای مناسب که طول کابل قابل استفاده باشد پارک می کند.

2- از تجهیزات جانبی خودرو ، کابل باتری را انتخاب کرده ، سوئیچ هر دو خودرو را بسته و سپس کاپوت را باز کنید.

3- قطب‌های مثبت و منفی باتری را شناسایی کرده ، کابل قرمز را به قطب مثبت و کابل سیاه را به قطب منفی وصل کنید.

4- مشخص کردن یک قسمت فلزی بدون رنگ برای برقراری اتصال کابل منفی ، درون خودرویی که باتری آن به خواب رفته است.

5- سپس یک طرف کابل قرمز را به سمت قطب مثبت باتری از کار افتاده و طرف دیگر را به قطب مثبت باتری سالم وصل کنید.

6- کابل مشکی سیاه را به سمت قطب منفی باتری سالم وصل کنید.

هشدار: تحت هیچ شرایطی کابل سیاه را به قطب منفی باتری از کار افتاده وصل نکنید ، اتصال اشتباه کابل‌ها موجب وقوع حادثه و انفجار می ‌شود.

7- محل درست برای اتصال کابل سیاه ، روی همان قسمت فلزی است که از قبل مشخص کرده اید.

8- وقتی که اتصالات را مورد برسی قرار دادید و از درستی آن ها مطمئن شدید ، خودرو با باتری سالم را استارت بزنید. بعد از چند دقیقه صبر کرده و سپس استارت خودرویی که باتری آن خوابیده است را بزنید.

9- بعد از روشن کردن خودرو با باتری شارژ اول ، اتصال کابل مشکی با بنه فلزی خودرو دارای مشکل را قطع کرده و سپس بعد از آن اتصال کابل مشکی با خودرو سالم را قطع کنید. برای کابل قرمز اما اول از خودرو سالم و سپس از خودرو دشارژ جدا کنید.

اگر تیم ارسالی بر اساس دستور العمل های بالا عمل کرده و باز استارت ماشین کار نمی کند، مشکل از باتری نبوده و به بقیه اعضای خودرو بر می گردد.

نکات مهم هنگام انجام فعالیت باتری به باتری

قبل از زدن استارت در خودرو دارای باتری دشارژ ، مدتی آن را به حال خود رها کرده تا توسط باتری سالم شارژ شود. 15 تا 20 دقیقه زمان مناسبی است. بعد از روشن شدن خودرو ، فورا کابل ها را از آن جدا کنید.

سر مثبت باتری را هیچ وقت با بدنه در تماس نگذارید تا از ایجاد اتصال‌های کوتاه جلوگیری کنید.

خدمات سیار شبانه روزی

نحوه خدمت رسانی امداد ماشین به صورتی است که با یک تماس ساده ، پرسنل ما جهت شارژ یا تعویض باتری در محل حضور پیدا می کنند و مشکل را رفع می کنند. به یاد داشته باشید که تمام مناطق تهران تحت پوشش امداد خودرو قرار گرفته و در هر مکانی حضور داشته باشید از خدمات ما برخوردار خواهید بود.

تمام مناطق تهران تحت پوشش امداد ماشین بوده و در هر کجا که به مشکل بخورید ، به محظ تماس از خدمات شرکت ما برخوردار خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید