شرکت امداد ماشین در خدمت شما

در صورت ایجاد هر نقص فنی در خودرو سواری شما ، با شرکت امداد ماشین تماس بگیرید. متخصصان ما در کمترین زمان ممکن خود را به محلی که در آن قرار دارید رسانده و خدمات مورد نیز را به شما ارائه می دهند. رضایت مشتری اولویت شرکت امداد ماشین می باشد و کیفیت و دقت مشخصه خدمات ماست.

امداد خودرو تهران شبانه روزی

یدک کش های شرکت امداد ماشین در سطح شهر تهران به صورت شبانه روز، در حال گشت و آماده خدمت می باشند. یدک کش های شرکت ما با انواع قطعات اوریجینال خودرو تجهیز شده اند که در صورت نیاز ، تعمیرات را در محل حادثه انجام دهند. اگر تعمیر خودرو ممکن نبود ، یدک کش حاضر شما را به نزدیک ترین تعمیرگاه مجاز ممکن منتقل می کند.

کفی خودرو بر سیار

کفی خودروبر ، امروزه یکی از مهمترین اتومبیل‌هایی است که درشرکت های امداد خودرو کاربرد زیادی برای استفاده در حمل و نقل اتومبیل‌های مختلف دارد . این نوع خودروها، همان تریلر هستند ولی فاقد دیواره یا کانتینر می باشند. معمولا از کفی خودروبر برای جابجایی خودروهای سبک و سنگین، کانتینرها، اجسام سنگین وزن، ماشین ها و تجهیزات راهسازی استفاده می شود. کفی خودروبر امداد ماشین آماده ارائه تمامی خدمات حمل و نقل خوردروهای سواری گرفته تا توپ های فولادی، تیرآهن و بارهایی که ارتفاع آنها استاندارد نیست، می باشد. کفی خودرو بر نسبت به بقیه وسایل نقلیه برای حمل خودرو ، از امنیت بیشتری برخوردار بوده و آن را به انتخاب مناسبی برای مشتری تبدیل می کند.

نکاتی در مورد کفی خودروبر

این اتومبیل  که با نام های مختلف : تریلر حمل خودرو، یدک کش خودرو  و غیره شناخته می شود، نوعی تریلر می باشد، همان طور که متن بالا به آن اشاره کرد ، این وسیله نقلیه برای حمل و نقل انواع مختلف وسایل نقلیه مسافربری، خودروهای سبک و سنگین، کانتینرها، اجسام سنگین وزن، ماشین ها و تجهیزات راهسازی،توپ های فولادی، تیرآهن و بارهایی که ارتفاع آنها استاندارد نیست، مورد استفاده قرار می گیرد.

کفی خودروبرهای مدرن قابلیت باز و بسته شدن را دارند. معمولا کفی خودروبرها دارای رمپ های داخلی برای بارگیری و تخلیه وسایل نقلیه و همچنین نیروی هیدرولیک که کاربرد آن در بالا و پایین بردن سطح شیب دار برای دسترسی مستقل هستند.

خودرو بر امداد ماشین

کاربرد کفی خودروبر تهران در اندازه تجاری ، شامل ارسال خودروهای جدید از سوی کارخانه سازنده به نمایندگی‌های خودرو استفاده می‌شوند. کاربرد دیگر آن حمل و انتقال ماشین‌های گرون قیمت و لوکس می باشد. در برخی از کشورهای اروپایی و ایالات متحده ، مالکان خودرو همواره در حال رفت و آمد می باشند و ترجیح می دهند خودروهای خود را به جای رانندگی با کفی خودروبر حمل کنند و به مکان های مختلف انتقال بدهند.  همچنین خریداران تهرانی که خودروی جدید و لوکسی را خریداری می کنند و نیاز به حمل ایمن آن به مکان مورد نظر دارند ، میتوانند از کفی خودروبر تهران برای جابجایی خودرو خود بهره مند شوند.

برخی از شرکت های امداد خودرو یا حمل خودرو هستند که از تریلر های دارای دیوارهای محصور برای حمل و نقل خودروها استفاده می کنند. معمولا این شرکت ها برای طراحی دیواره کفی خودروبر از لوله های فولادی استفاده می کنند، تا وسایل نقلیه در معرض عناصر محیطی قرار نگیرند و همچنین ظرفیت حمل بیشتری را برای تریلر امکانپذیر می کند.

یک کفی خودروبر در حالت معمولی توانایی حمل بین ۵ تا ۹ اتومبیل را (بسته به اندازه وسیله نقلیه) دارد . انواع دیگری از کفی خودروبرها با ظرفیت قابل توجهی بالاتر در برخی از کشورها وجود دارد، مانند مدل چینی که میتواند ۱۸ خودرو را جابجا کند.

کفی خودروبرها ی باز معمولاً دارای دو طبقه هستند که هر دو طبقه به تعدادی رمپ بارگیری و انبار تقسیم می‌شوند که توانایی کج و بلند شدن را به صورت مستقل از یک دیگر دارند. این توانایی به وسیله استفاده از نیروی هیدرولیک امکان پذیر می شود.

بر خلاف کامیون‌های یدک‌کش، که اغلب به حمل وسایل نقلیه غیرقابل استفاده نیاز دارند، کفی های خوردبر مجهز به لودر یا وینچ نیستند، در عوض به وسایل نقلیه‌ای که با نیروی خود بارگیری می‌شوند متکی هستند.

هیدرولیک تریلر اجازه می دهد تا شیب ها در یک شیب تراز شوند، بنابراین وسایل نقلیه را می توان با استفاده از زنجیر، جغجغه یا تسمه چرخ، به سمت بالا رانده و در کف شیب ثابت کرد، پس از آن سطح شیب دار را می توان به هر جهت برای ثابت ماندن بهتر ماشین  کج کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید